Segueixen desconeixent la victòria

tennis_taula-uescmataro.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
24/10/10 a les 19:23h
 |  1 minut de lectura
Secció: Tennis taula

La UESC de tennis taula cau de manera contundent contra el Vilanova (5-1) i continua sense conèixer el triomf a Primera Nacional. Les dues derrotes contra pronòstic de Michael Brown contra un palista de dues categories inferior, ha condemnat els santcugatencs.

Josep Antón a punt ha estat de donar la sorpresa i aconseguir un punt important per l’equip, però després de guanyar els dos primers sets el rival ha acabat capgirant el matx. El punt d’inflexió l’ha marcat Michael Brown, que ha perdut contra un rival teòricament inferior. Així ho explica el palista vermell-i-negre Josep Antón.

Declaracions

Josep Antón

La sort no ha acompanyat. El que ha girat la truita ha estat que el nostre fitxatge sembla que no té el nivell i ha perdut davant un rival fluix.

Al final, veient la dificultat de guanyar al Vilanova, els santcugatencs s’han deixat anar i han acabat perdent per 5 a 1. El proper partit serà d’aquí a 15 dies contra el Sallent, rival directe per la permanència.