Sis medalles, un rècord de Catalunya i la millor puntuació per clubs

atletisme_relleus.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/03/11 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

El responsable de la secció d’atletisme del Club Muntanyenc, Oswaldo Romero, s’ha mostrat orgullós per l’actuació dels atletes del club al Campionat de Catalunya Infantil de Pista Coberta d’aquest cap de setmana, on han sumat la millor puntuació. Els santcugatencs han aconseguit sis medalles i un rècord de Catalunya, aconseguit per Laia González als 600 metres i que Romero ha qualificat de cirereta del pastís.

Laia González ha estat campiona i ha fet el rècord de Catalunya als 600 metres amb un temps d’un minut, 45 segons i 17 centèsimes. Berhane Dalmau ha estat subcampiona als 60 metres tanques, Ruth César, plata als 60 metres tanques i l’equip de relleus ha estat subcampió als 4×200 metres. En categoria masculina, Ramon Adàlia s’ha proclamat campió de triple salt i Enrico Rissi tercer. El responsable de la secció d’atletisme del Club Muntanyenc, Oswaldo Romero, creu que es tracta d’una actuació brillant dels seus corredors.

Declaracions

Oswaldo Romero

Seguim mantenint el nivell en un esports en què cada vegada hi ha més qualitat. Podem estar molt content del treball que hem fet.

Amb aquestes sis medalles, el Club Muntanyenc ha obtingut la millor puntuació per clubs del Campionat de Catalunya Infantil en Pista Coberta.