L'Assemblea de Drets Socials (ADS) reclama a Mútua Terrassa que compleixi el compromís de millorar els cartells informatius sobre la tramitació de reclamacions. El col·lectiu recorda que l'empresa gestora dels Centres d'Atenció Primària (CAP) de la ciutat ja va assegurar que ho faria al maig del 2013 i que la senyalització que ha instal·lat no ofereix tota la informació necessària perquè els usuaris valorin el servei.
El col·lectiu va donar a conèixer aquesta problemàtica a l'audiència pública de maig de l'any passat. En concret, la petició de l'ADS reclamava que en aquests cartells s'inclogués l'adreça del CatSalut i lamentava la dificultat que suposa accedir al formulari de reclamacions a través del web de Mútua Terrassa.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.