El 2n Sant Cugat Experience mira a la promoció exterior

Societat

Publicat el 24/abr/15 per Anna González

El Sant Cugat Experience ha donat el tret de sortida oficial aquest divendres al programa d'activitats, que inclou més d'un centenar de propostes. Aquesta segona edició mira especialment a la promoció de la ciutat cap enfora i busca posar en valor tots els atractius de la ciutat per atreure gent d'altres poblacions.

El Sant Cugat Experience encara un cap de setmana farcit d'activitats que busquen donar a conèixer els atractius culturals, econòmics, artístics, esportius i comercials de la ciutat.

Així ho ha posat de manifest l'alcaldessa, Mercè Conesa, durant l'acte d'inauguració oficial d'aquesta iniciativa.

Mercè Conesa

Poder mostrar que a Sant Cugat hi ha molta activitat, molta vida, molta qualitat de producte i oferta. Volem transmetre com és la nostra ciutat.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Respecte a la seva primera edició, aquest gran aparador local creix i incorpora també una mostra de serveis i comerç, com ha destacat la presidenta en funcions de l'associació Sant Cugat Comerç, Mayte Pérez.

Mayte Pérez

L'any passat no hi havia mostra de serveis i comerç. Amb aquesta mostra esperem arribar més lluny.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



L'organització espera així que la resposta de públic també sigui superior a l'any passat. El Sant Cugat Experience està organitzat per l'Ajuntament, Sant Cugat Empresarial i Sant Cugat Comerç.