El 'Sant Cugat H&R' es presenta en societat disposat a atraure turisme de qualitat a la ciutat


  • Comparteix:

L'acte de presentació ha comptat amb els parlaments de l'alcalde i la directora de Turisme de la Generalitat.

L'acte de presentació ha comptat amb els parlaments de l'alcalde i la directora de Turisme de la Generalitat.

El nou hotel de Sant Cugat ha de servir per atraure un turisme de qualitat i alhora allotjar els assistents a fires, convencions i espectacles de l'àmbit econòmic i cultural. Aquest ha estat el missatge coincident de l'alcalde i la directora general de Turisme de la Generalitat durant l'acte de presentació en societat del 'Sant Cugat Hotel & Restaurante'.

Després d'un mes i mig d'obrir les portes, l'hotel s'ha presentat formalment a la societat santcugatenca. Una festa amb actuacions musicals i un sopar han servit per presentar les 97 habitacions, la terrassa, les sales de convencions i el bar-restaurant.

Durant els parlaments, l'alcalde ha agraït l'aposta d'Habitat per Sant Cugat en un moment en què cap grup hoteler es va interessar per construir a la ciutat. Lluís Recoder està convençut que el nou equipament omplirà un buit important per a clubs esportius i entitats, convencions empresarials i artistes del Teatre-Auditori. Recoder, creu, que és una aposta pel turisme de qualitat que busca Sant Cugat:

Lluís Recoder

Volem fer del Teatre Auditori un espai per congressos, i volem potenciar el turisme de qualitat amb patrimoni i natura que tenim. L'hotel cobreix un gran buit.


En el mateix sentit s'ha pronunciat la directora general de Turisme de la Generalitat, Isabel Galobardes, que ha lloat l'empenta de Sant Cugat i altres municipis de l'entorn per potenciar el turisme. Galobardes creu que Sant Cugat és la viva imatge del tipus de turisme de qualitat que vol atraure el govern català al país:

Isabel Galobardes

Sant Cugat és un exemple d'allò que estem buscant des de la generalitat; atraure turisme de congressos, de fires, de qualitat.


El 'Sant Cugat Hotel & Restaurante' -que manté el nom en castellà - ha arribat al 54% d'ocupació en el seu primer mes i mig de funcionament. Segons ha explicat el grup Habitat, la majoria de clients són d'empreses i provenen de fora de la ciutat. El principal reclam per als santcugatencs és el restaurant, especialment, els caps de setmana.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.