L'aplicació per pagar la zona blava a través del mòbil a Sant Cugat deixa de funcionar aquest divendres

Amb l'aplicació els usuaris podien fer el pagament segons els minuts exactes que estaven aparcats

Societat

Publicat el 16/des/16 per Alba Triadó

L'aplicació per pagar la zona blava a través del mòbil a Sant Cugat deixa de funcionar aquest divendres. Així ho ha comunicat l'empresa EysaMobile, encarregada de prestar el servei, als usuaris de l'app a través d'un correu electrònic. Els santcugatencs que des de desembre podien utilitzar aquest mètode de pagament poden recuperar el saldo contactant directament amb la companyia a través del correu electrònic info@eysamobile.es amb l'assumpte 'Baixa Sant Cugat'. Promusa, gestora de la zona blava, adjudicarà aquest divendres el servei a una altra empresa. D'aquesta manera, els santcugatencs podran tornar a pagar a través de l''smartphone' abans de finals d'any.

Els fins ara usuaris han de facilitar al mail el nom i cognoms, el correu d'usuari a l'apliacació o el número de telèfon, el DNI i l'IBAN del compte bancari on volen que se'ls ingressi la devolució del saldo.

Amb l'aplicació els usuaris podien fer el pagament segons els minuts exactes que estaven aparcats. A més, els tiquets també incorporaven codis QR que acumulaven els minuts no utilitzats per a posteriors usos.