El Mediterràniament Market conjuga moda i activitats familiars a l'Hotel Sant Cugat

Societat

Publicat el 10/jun/18 per Eva Garrido

El Mediterràniament Market s'ha instal·lat aquest cap de setmana als jardins de l'Hotel Sant Cugat amb una trentena de paradetes i tallers infantils. Per cinquè any, aquest mercat ha buscat, d'una banda, donar a conèixer dissenyadors, artesans i comerços de Sant Cugat i, de l'altra, fer visible el jardí de l'hotel al públic. Es tracta d'una proposta organitzada per l'empresa d'esdeveniments Enlázate BCN, en col·laboració amb l'Hotel Sant Cugat, i patrocinada per Estrella Damm. L'organització ja té la mirada posada en la propera edició del mercat, el Happy Ibiza Market, que es farà per Festa Major.

La membre de l'empresa organitzadora, Marisa Aladro, ha destacat que es tracta d'una proposta ideal per gaudir amb tota la família.

Marisa Aladro

La nostra filosofia són els 'markets' familiars on pugui venir tothom a gaudir ja sigui comprant, fent el vermut i activitats infantils.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Els botiguers i artesans cada cop estan més presents a aquest tipus de mercats. La copropietària de la botiga Rita Love, Alba Medrano, creu que és una bona manera de donar-se a conèixer a la ciutat i arribar a altres públics.

Alba Medrano

Al final és un 'market' local on vénen molts clients que normalment no passen per la nostra botiga i estar aquí és un lloc més per donar-se a conèixer al públic.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El públic ha pogut gaudir d'un dia assolellat i entre paradeta i paradeta han tingut oportunitat de descansar i prendre alguna cosa a l'Hotel Sant Cugat.

Neus i Míriam

Sempre venim a aquest 'market', ens encanta perquè hi ha moltes opcions, a més ens anima els diumenges.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Cada edició del Mediterràniament Market ha tingut una vessant solidària. Aquesta vegada els usuaris de Catalònia Fundació Creactiva han posat a la venda unes xancletes fetes pels membres de l'entitat en el marc de la campany 'Empaties'. També hi hagut el sorteig d'un aperitiu per a dues persones a l'Hotel Sant Cugat amb un concurs a través d'Instagram.