CaixaBank avança 10 dies el pagament de les pensions

L'entitat ingressarà aquest dimecres un total d'1,8 milions de pensions per un import de 2.000 milions d'euros


Temes relacionats

L'autobús urbà de Sant Cugat augmenta la freqüència del servei (14/abr/20)

40 coses que has de saber sobre les restriccions de l'estat d'alarma (13/abr/20)


  • Comparteix:

CaixaBank avança el pagament de les pensions / Foto: Cugat Mèdia

CaixaBank avança el pagament de les pensions / Foto: Cugat Mèdia

CaixaBank ha decidit avançar el cobrament de la pensió de la Seguretat Social al 15 d'abril. Per tant, el pagament es farà cinc dies abans de la bestreta efectuada el mes de març i deu abans de la data en què habitualment es fa efectiva. Així, l'entitat, amb 2,7 milions de clients majors de 65 anys, ingressarà aquest dimecres al compte dels clients un total d'1,8 milions de pensions domiciliades per import d'uns 2.000 milions d'euros. En paral·lel, CaixaBank ha establert una atenció prioritària pels majors de 65 anys i ha reforçat el servei encarregat de resoldre dubtes sobre l'ús de la banca en línia i de targetes.

L'entitat, presidida per Jordi Gual, ha donat a conèixer les noves mesures a través d'un comunicat i que tenen l'objectiu de 'protegir el col·lectiu de majors de 65 anys' i 'afavorir l'aplicació de les mesures de prevenció a la xarxa comercial'.

A més d'avançar 10 dies el pagament de les pensions d'abril, l'entitat bancària també ha posat en marxa un sistema especial d'informació i organització de cites prèvies per als clients més grans de 65 anys que vulguin percebre en efectiu la pensió o fer reintegraments durant els pròxims dies. L'objectiu de la mesura és 'fer compatible' el servei de l'entitat bancària i, al mateix temps, evitar cues en les oficines per 'protegir la salut' d'aquest col·lectiu.

D'altra banda, per als clients majors de 75 anys que no utilitzaven habitualment els caixers i no estan familiaritzats amb l’operativa, el banc ha activat el menú Caixafàcil, que reconeix l'import mitjà que el client acostuma a reintegrar i ofereix, de manera 'visualment molt destacada', l'opció de repetir aquest reintegrament.

Finalment, en el comunicat, el banc ha anunciat que no tornarà els rebuts bàsics, com subministraments de llum, aigua i gas; dels clients majors de 65 anys encara que tinguin el compte bancari en descobert.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.