En marxa un nou servei de mediació de lloguers de locals comercials i oficines

L'Ajuntament facilita el nou servei a través de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa


Temes relacionats

L'Ajuntament destinarà 3 milions d'euros a reduir l'impacte econòmic del coronavirus (14/abr/20)

Treball en temps de confinament: l'Ajuntament no s'atura ( 3/abr/20)

Nou servei municipal d'assessorament a autònoms i microempreses pels efectes econòmics del coronavirus (30/mar/20)


  • Comparteix:

El nou servei s'ofereix a través de l'OAE / Foto: Cugat Mèdia

El nou servei s'ofereix a través de l'OAE / Foto: Cugat Mèdia

L'Ajuntament ha posat en marxa un servei de mediació de lloguers de locals comercials i oficines. Una proposta que se suma a una bateria de mesures que el consistori ha engegat per pal·liar els efectes econòmics de la crisi del coronavirus a Sant Cugat. L'objectiu d'aquest nou servei, que es facilita des de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE), és arribar a punts de consens entre propietaris i llogaters per tal de facilitar la reobertura d'establiments que s'han vist obligats a cessar total o parcialment la seva activitat econòmica des del decret d'estat d'alarma.

El nou servei de mediació va adreçat a propietaris de locals comercials i oficines i als seus arrendataris (persones autònomes i microempreses amb menys de deu treballadors) amb establiment a Sant Cugat. La idea de l'Ajuntament és que, en les situacions que no hagi estat possible un acord o negociació, es pugui recórrer a aquest servei el qual també ofereix un acompanyament professional especialitzat per tal de promoure la comunicació i trobar una fórmula que beneficiï a totes dues parts.

Per tal de sol·licitar el servei de mediació, els interessats s'han d'adreçar a l'OAE a través d'aquest formulari. Posteriorment, l'equip tècnic atendrà la sol·licitud al més aviat possible.

Més serveis de l'OAE
Aquest nou servei impulsat per l'Ajuntament se suma als que ja oferia l'Oficina d'Atenció a l'Empresa. Aquesta disposa d'assessorament personalitzat per informar, orientar i donar suport en la gestió de totes les mesures que s'han fet públiques en l'àmbit local, autonòmic i estatal per combatre la crisi del coronavirus.

Segons ha donat a conèixer el consistori, des de mitjans de març, l'OAE ha atès més de 80 consultes sobre qüestions com l’ajornament de tributs, els ajuts per a autònoms de la Generalitat de Catalunya, la prestació extraordinària per cessament d’activitat o els Expedients de Regulació Temporals d’Ocupació (ERTO).



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.