L'Oficina Jove continua oferint els seus serveis al jovent de Sant Cugat via 'online'

L'oficina, que està tancada de cara al públic, explica que la demanda per part dels joves ha baixat considerablement des de l'inici de l'estat d'alarm


Temes relacionats

Pautes per conviure amb adolescents durant el confinament ( 3/abr/20)


  • Comparteix:

Imatge d'arxiu / Foto: Localpres

Imatge d'arxiu / Foto: Localpres

L'Oficina Jove s'ha hagut de reinventar per seguir oferint els seus serveis al jovent de la ciutat. El centre d'atenció i informació juvenil, que treballa per acompanyar els joves en el seu procés d'emancipació juvenil, està tancat de cara al públic des de l'inici de l'estat d'alarma a causa de la pandèmia del coronavirus. En una entrevista al magazín 'Sant Cugat a fons', la coordinadora del servei, Maria Romea, ha explicat que l'oficina ha readaptat tots els seus serveis i recursos per poder-los continuar oferint al jovent a través de les xarxes.

ESCOLTA-HO

Romea ha explicat que el primer que van fer quan van haver d'aturar l'atenció presencial va ser fer contactes amb les assessories, ja que és el servei més rellevant i potent del qual disposen. Es tracten de sessions individuals i gratuïtes amb joves que ara estan oferint via Skype amb cita prèvia. La demanda dels joves, però, ha baixat considerablement des de l'inici de l'estat d'alarma. Romea ho atribueix al fet que els joves 'ja en tenen prou amb organitzar-se les classes'. La coordinadora del servei també ha explicat que els joves que sol·liciten les sessions estan sobretot preocupats per la situació laboral dels pares.

Per altra banda, totes les activitats que el centre tenia previstes seguint el curs natural s'han paralitzat i ara es cobreixen les necessitats que han sorgit fruit del confinament i la pandèmia de la Covid-19. Romea ha explicat que estan adaptant el servei a les qüestions específiques del moment i que gran part de la feina és adoptar el nou format en línia i potenciar-lo.


Maria Romea

Trobem que per als joves és un moment complicat i comencen a estar molt sobressaturats. Veiem que els hi està costant fer el contacte amb nosaltres.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.