Augmenta la demanda de productes desinfectants davant la desescalada de l'estat d'alarma

Les empreses de productes i serveis de neteja han viscut un creixement 'exponencial' de les consultes


Temes relacionats

Les drogueries ja ofereixen productes de neteja biodegradables (22/mai/20)

La desescalada es farà per províncies i en quatre fases per assolir una 'nova normalitat' que podria arribar a finals de juny (28/abr/20)


  • Comparteix:

EcoFrog ofreix un sistema de neteja ecològic / Foto: Cedida

EcoFrog ofreix un sistema de neteja ecològic / Foto: Cedida

La preocupació per la neteja i desinfecció dels espais, productes o qualsevol cosa que funcionés de via de transmissió del coronavirus ha augmentat. Des de l'inici de l'estat d'alarma, tant particulars com empreses s'han interessat en productes o sistemes que garanteixin la salut i seguretat a casa o als llocs de treball. Ara, amb l'inici de la desescalada de l'estat d'alarma, l'interès per a la desinfecció i per empreses que ofereixen aquest servei o producte, ha augmentat encara més. És el cas d'EcoFrog, que ha vist com les consultes han crescut exponencialment, tal com ha explicat la directora de l'empresa, Irene Santamaria, al 'Sant Cugat a fons'.

ESCOLTA-HO

L'oferta d'EcoFrog consisteix en sistemes de neteja que generen ozó amb aigua per netejar i desinfectar. Aquests sistemes, com ha defensat Santamaria, són respectuosos amb el medi ambient, ja que permeten substituir productes químics i eliminar envasos de plàstic. L'aposta d'EcoFrog és útil per netejar roba o qualsevol superfície.

La pandèmia del coronavirus i la seva fàcil propagació ha provocat entre la ciutadania un augment de la preocupació per la neteja i la desinfecció. La directora d'EcoFrog ha remarcat que, des de l'inici de l'estat d'alarma, les consultes que han rebut han crescut 'exponencialment'. Santamaria ha afegit que els correus electrònics s'han 'triplicat o més' i això ha saturat l'atenció que poden oferir. L'empresa gestiona un nombre de comandes al dia, les que poden, ja que el teletreball també afecta el funcionament d'EcoFrog i 'redueix la possibilitat de donar la mateixa atenció' que en una situació normal.

Des dels seus inicis, la companyia ha treballat tant amb particulars com amb empreses. Ara bé, Santamaria ha destacat que, amb la crisi del coronavirus, les consultes també arriben des de sectors amb els quals no havien treballat fins ara. Amb l'inici de la desescalada i el possible retorn a la normalitat com escoles, perruqueries i botigues de roba, entre altres, han contactat amb EcoFrog buscant alternatives higièniques per cuidar treballadors i clients. Busquen un sistema que els ajudi a desinfectar espais i materials però, a la vegada, que sigui un producte ecològic.

Tot i que la crisi del coronavirus ha paralitzat gran part de l'economia del país, també ha donat un impuls a empreses especialitzades en productes de neteja i desinfecció. La directora d'EcoFrog, Irene Santamaria, ha explicat al 'Sant Cugat a fons' que la situació excepcional que es viu i l'augment de la preocupació ha suposat, per a l'empresa, una 'oportunitat de creixement' tant a l'Estat espanyol com amb la possibilitat de començar a distribuir el seu sistema a altres països.


Irene Santamaria

Des que va començar l'estat d'alarma, al nostre correu hi ha hagut un bombardeig continu. Sobretot molta consulta referent a aquest tema, com netejar i desinfectar però d'una manera més ecològica i eliminant químics. Hem triplicat o més les consultes.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.