El Síndic de Greuges de Sant Cugat rep durant l'agost cinc queixes i dues peticions d'assessorament

De les queixes rebudes, el Síndic ha engegat els tràmits per a dues d'elles i ha desestimat la resta

El Síndic de Greuges de Sant Cugat, Ramon Palacio / Foto: Cugat Mèdia

Societat

Publicat el 11/set/20 per Sergio Morales

El Síndic de Greuges de Sant Cugat, Ramon Palacio, ha rebut durant l'agost set comunicacions per part de la ciutadania, de les quals cinc han estat queixes i dues demandes d'assessorament. De les queixes, tres han quedat desestimades perquè no s'havia iniciat la via administrativa; sí que s'han tramitat les altres dues, que fan referència a qüestions de mobilitat i seguretat ciutadana. Pel que als assessoraments, un s'ha derivat a l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor, mentre que l'altra no era competència del Síndic.

Les peticions s'han fet arribar al síndic de forma telemàtica: tres via web, tres per correu electrònic i una per telèfon.

Durant l'agost s'ha registrat un descens de l'activitat del Síndic. Al juliol, com a contrapunt, es van iniciar 29 actuacions.