A més, el consistori va preparar amb antel·lació uns 1.800 certificats d'empadronament, ja omplerts i signats, per tal d'agilitzar els tràmits i evitar col·lapses a l'Oficina d'Atenció als Ciutadans (OAC). Aquest dispositiu, segons ha explicat el tinent d'alcalde de Polítiques Socials, Toni Ramon, ha funcionat molt bé i ha permès resoldre les incidències puntuals en un 'temps rècord', molt inferior al registrat en altres municipis.
Toni Ramon
Tots els tràmits que depenen de l'Ajuntament estaven molt preparats. S'havien preparat certificats d'empadronament i hem resolt les incidències en 48-72 hores, un temps rècord comparat amb altres municipis on es trigava una setmana.
Toni Ramon ha explicat que només es van registrar cues el primer dia de recollida dels certificats, i aquestes van desaparèixer poc després que l'OAC obrís les portes. El tinent d'alcalde de Polítiques Socials també ha indicat que els immigrants han fet els tràmits de manera força esglaonada i amb molta tranquil·litat, segons Ramon perquè l'Ajuntament ja els havia proporcionat la informació necessària sobre el procés de normalització.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.