Josep Maria Àngel
Ningú va a l'especialista a passar-s'ho bé, i si el metge de capçalera l'envia a l'especialista és per què té un problema, i com abans es sàpiga, millor. Més d'un mes és inadmissible
Des de la Federació de l'Associació de Veïns no amaguen la seva satisfacció per haver rebut una resposta tan ràpida des del Síndic de Greuges, que només ha trigat unes setmanes en contestar a les seves reclamacions. Tot i així, Josep Maria Àngel assegura que la solució a les llargues llistes d'espera passa per augmentar el recursos de la sanitat pública.
Josep Maria Àngel
Estem contents de què una institució tan important com el Síndic de Greuges serveixi per solucionar problemes. Però la solució passa per posar més recursos a la sanitat pública
Tot i que des del Síndic de Greuges no s'ha comunicat una data per donar una solució a aquest problema, la FAV confia que l'informe tècnic del Departament de Salut estigui enllestit abans de l'estiu.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.