Correus incorporarà 10 nous carters i 6 noves motos per millorar el servei postal a Sant Cugat


  • Comparteix:

L'ens postal també engegarà una campanya per informar sobre els nous codis postals a veïns i comerciants

L'ens postal també engegarà una campanya per informar sobre els nous codis postals a veïns i comerciants

Correus ha anunciat que incrementarà a partir del mes de març la plantilla de Sant Cugat un 25%, passant de 48 a 58 treballadors. L'ens postal també incorporarà sis noves motos per fer el repartiment i iniciarà una campanya per demanar als veïns i empresaris l'ús correcte dels nous codis postals. El cap de comunicació de Correus a Catalunya, Vicenç Ibáñez, reconeix que el servei postal a Sant Cugat ha patit problemes puntuals, però qualifica d'irresponsables els que donen una imatge generalo negativa del servei.

Correus ha analitzat ja les conclusions de l'estudi que va realitzar l'ens postal per tal d'adequar el servei al creixement de Sant Cugat i solucionar les deficiències detectades i denunciades reiteradament pels usuaris, l'alcalde Lluís Recoder i els sindicats i treballadors de l'empresa pública a la nostra ciutat.

En concret, i a la vista d'aquest estudi, Correus assegura que a partir del mes de març incrementarà un 25% la seva plantilla de carters, passant de 48 a 58 treballadors. Posteriorment, la plantilla es completarà amb la incorporació de dos nous caps d'equip que col·laboraran amb l'actual cap de distribució en la millora de la coordinació i l'eficiència del servei. També està previst augmentar la dotació de vehicles de la unitat de distribució amb 6 noves motos, que se sumaran a les 31 que ja existeixen.

El cap de comunicació de Correus a Catalunya, Vicenç Ibáñez, diu que aquestes millores adequaran el servei a les dimensions de Sant Cugat durant els propers 4 o 5 anys, però recorda que en els últims anys ja s'havia reforçat la plantilla de forma puntual quan el servei ho ha requerit.

Vicenç Ibáñez

Ara es fa públic un estudi amb un nou càlcul de plantilla, però fins ara ja s'havia reforçat puntualment la plantilla quan el servei ho ha requerit.


El cap de comunicació de Correus a Catalunya considera que, en general, el servei postal a Sant Cugat es presta de forma 'correcta', al marge de problemes puntuals, i qualifica d'irresponsables els que donen una imatge negativa del servei.

Vicenç Ibáñez

La qualitat del servei a Sant Cugat és correcta, tot i que hem tingut algun problema que hem reconegut. No és responsable utilitzar les excepcions per donar una imatge negativa del servei.


D'altra banda, Correus ha detectat una escassa utilització dels nous codis postals implantats el gener del 2002, i per això iniciarà una campanya informativa per donar-los a conèixer. A partir de la setmana vinent es repartiran 26.000 díptics i 1.300 pòsters informant a veïns i empresaris dels canvis i assenyalant la importància d'utilitzar els nous codis postals per facilitar la distribució del correu dins dels terminis compromesos per l'empresa postal.

Des de la direcció de l'ens postal a Catalunya indiquen que Correus ha invertit 2'5 milions d'euros des de l'any 1999 en construir la unitat de distribució del carrer Ildefons Cerdà -inaugurada l'any 2000- i en la recent reforma integral de l'oficina principal de la Rambla de Can Mora.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.