Tot i així, l'alcalde, Lluís Recoder, desconfia de les solucions puntuals i reclama una vegada més que s'apliquin mesures definitives per resoldre un problema estructural.
Lluís Recoder
El Ministeri de Foment m'ha dit que miraran que no torni a passar, però estem amb el de sempre. Quan ens queixem, Correus reforça la plantilla temporalment i es treuen de sobre el que s'ha acumulat.
L'alcalde demana a Correus que compleixi el compromís de qualitat del seu servei. Això implica que les cartes amb origen i destinació a Sant Cugat triguin com a màxim un dia a arribar.
Lluís Recoder
Nosaltres volem que les cartes amb origen i destinació a Sant Cugat tardin 24 hores a arribar. I una carta de qualsevol punt de l'Estat, 48 hores. Això és el que reclamem.
A més del retard en l'enviament de la correspondència, Correus de Sant Cugat ha tingut d'altres problemes com la ineficàcia del sistema de classificació de cartes i la manca d'assignació d'un carter en alguns barris de la ciutat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.