El Síndic ha demanat més descentralització de l'empresa, més col·laboració amb l'administració catalana i que s'incrementin els controls per garantir la qualitat del servei. A més, proposa que s'adoptin mesures alternatives com la instal·lació de bústies a l'entrada de les urbanitzacions, centres comercials i polígons industrials.
El director d'Ordenació del Territori i Relacions Locals del Síndic, Matias Vives, ha explicat que Sant Cugat és una de les ciutat on s'han detectat mancances d'infraestructures, organització i personal. Aquesta última és, segons Vives, el principal problema de Correus.
Matias Vives
Sant Cugat és una de les queixes que nosaltres teníem, no només per part dels usuaris sinó també per part de l'ajuntament.
Vives ha explicat que ara el Síndic de Greuges resta a l'espera que la direcció de Correus decideixi si fa ús o no dels suggeriments que els hi fan des del Síndic.
Matias Vives
Nosaltres estem a l'espera d'una banda de que la direcció de correus ens digui que pensa fer amb aquests suggeriments.
L'informe del Síndic de Greuges l'han fet arribar al Departament de Política Territorial i Obres Públiques, a la Federació i Associació de Municipis de Catalunya.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.