Per arribar a aquests objectius, el Pla de Mobilitat de la Regió Metropolitana de Barcelona, on es troba inclosa Sant Cugat, planteja aspectes com augmentar la xarxa ferroviaria en 283 kilòmetres i crear una xarxa de carril bici de 150 kilòmetres.
Sant Cugat és una de les ciutats que ha fet una aposta per fomentar els desplaçaments interns en bicicleta, ja que ha habilitat aparcaments a les estacions de FGC, així com la construcció i senyalització del carril bici per les principals vies del entramat urbà.
El Pla de Mobilitat contempla la reestructuració de la xarxa de Rodalies de Renfe i de FGC. En aquest àmbit Sant Cugat podria tenir enllestida la nova estació de Vullpalleres a principis del 2008, sent la setena estació de la ciutat.
A més, el document impulsa als municipis de la regió a desenvolupar plans locals de mobilitat. L'Ajuntament té previst tenir acabada la redacció del Pla de Mobilitat Urbana de Sant Cugat d'aquí un any. El Pla se centrarà en aspectes com els vianants, la circulació i el transport públic i tindrà un cost de 240.000 euros.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.