L'Oficina de Turisme ha rebut més de 1.600 consultes en els últims tres mesos


Temes relacionats

L'Oficina de Turisme respon 533 consultes al juliol ( 3/ago/07)

L'Oficina de Turisme rep un miler de consultes a l'estiu (31/ago/06)


  • Comparteix:

L'Oficina de Turisme ha atès més de 1.600 consultes des de l'abril fins al juliol. L'activitat guiada que ha tingut més èxit ha estat la visita nocturna 'De nit al Monestir'. Els clients habituals són santcugatencs, i les consultes que més predominen són sobre el patrimoni de la ciutat i els espais d'oci d'arreu de Catalunya.

L'Oficina de Turisme, situada al portal major del Monestir a la plaça d'Octavià, ha atès des de l'abril 1.685 consultes. Aquest mes de juliol han acudit a l'oficina un total de 383 usuaris, 145 menys que en el mateix període de l'any passat.

L'activitat més sol·licitada ha estat la visita nocturna 'De nit al Monestir', que consisteix en accedir de nit a l'església, el claustre i un tast d'un pastisset que menjaven els monjos en ocasions especials. La segona activitat més demanada és la visita 'El campanar, església i claustre' pel seu atractiu d'accedir al campanar. El nombre de persones que han participat aquesta temporada turística a les activitats guiades organitzades per l'Oficina de Turisme ha estat de 345 persones.

La responsable de l'Oficina de Turisme, Marta de Castro, explica quines són les activitats més sol·licitades.


Marta de Castro

La demanda més sol·licitada a l'Oficina han estat les visites organitzades, en especial la visita nocturna 'De nit al Monestir'.



D'altra banda, l'Oficina ha atès majoritàriament clients de la nostra ciutat. Les consultes que més ha rebut l'Oficina de Turisme són sobre les visites guiades al monestir o relacionades amb el patrimoni de la nostra ciutat, espais d'oci arreu de Catalunya i rutes i platges del país. Respecte els clients, l'Oficina rep bàsicament gent de la nostra ciutat. Pel que fa als estrangers, predominen anglesos i francesos que realitzen consultes sobre el Monestir i el Museu.

Les consultes són majoritàriament presencials. Les demandes realitzades per telèfon o per correu electrònic es basen en planificacions de les visites al patrimoni de la nostra ciutat o enviament de material. Finalment, Marta de Castro ha recordat que enguany s'ha instal·lat un nou dispositiu al costat de l'oficina, el Punt Informatiu, que permet realitzar consultes durant les 24 hores del dia.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.