Satisfacció dels veïns de Benet Cortada i Serrabogunyà pel compromís de Promusa de millorar els seus habitatges

Vista aèria de la ubicació dels habitatges de Benet Cortada i Josep Serrabogunyà, a primera línia de la imatge

Societat

Publicat el 23/gen/09 per Mar Castro

Satisfacció dels adjudicataris dels pisos de promoció pública dels carrers Benet Cortada i Josep Serrabogunyà pel compromís de Promusa de solucionar els problemes en aquests habitatges. En l'última reunió entre l'empresa municipal d'habitatge i els representants veïnals, també s'ha aconseguit que Energies i Serveis, encarregada del sistema de calefacció, accepti la proposta dels adjudicataris per millorar el sistema.

Segons els veïns, l'empresa municipal d'habitatge ja està posant tots els recursos possibles per millorar el funcionament del sistema d'aigües grises o les humitats a l'aparcament, dues de les seves principals queixes.

Ho ha dit un dels adjudicataris, Joan Pau Chaves, a Cugat.cat.

Joan Pau Chaves

Estan posant tots els recursos possibles perquè tot quedi solucionat. Ja hem vist que s'han posat a treballar i ara cal esperar i seguir el transcurs de rehabilitació.

Your browser doesn’t support HTML5 audio











Segons Chaves, l'empresa Energies i Serveis, encarregada de la calefacció de l'edifici, s'ha compromés també finalment a revisar el sistema. Chaves ha explicat que la companyia presentarà d'aquí a tres mesos un estudi que detallarà per què les quotes de calefacció són massa cares, tenint en compte que funciona amb plaques solars.

Joan Pau Chaves

Es comprometen tenir enllestit el projecte d'estudi en tres mesos i, per ara, ens aplicaran una tarifa plana.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Tot i la valoració positiva dels veïns, Chaves ha remarcat que encara esperen el compromís d'una tercera empresa, encarregada dels acabats interiors dels habitatges, que no s'ha implicat en la part de millores que els pertocarien.