Lluís Hosta
El més destacable ha estat l'actitud dels veïns que són qui ha patit aquest problemes i ho valoro molt positivament.
Hosta ha explicat que s'ha arreglat el sistema d'aigües grises, que s'està treballant en les humitats de l'aparcament tot i que 'és un tema complexe', i que a mitjans de febrer s'hauran solucionat els desperfectes dels acabats interiors.
Pel que fa al conflicte sorgit arran de les altes tarifes de la calefacció, Hosta ha dit que s'ha acordat fer un estudi per esbrinar el problema que es presentarà d'aquí tres mesos. L'empresa Energies i Serveis també s'ha compromès a mantenir una quota plana durant aquests primers mesos per compensar els alts pagaments que s'han fet fins ara.
Lluís Hosta ha explicat que totes aquestes actuacions no representen cap cost addicional ni per Promusa ni pels adjudicataris.
Lluís Hosta
Això va a càrrec de l'empresa. Simplement és part de la seva tasca d'entregar l'obra en bones condicions.
Els veïns van mostrar el seu descontentament la setmana passada durant una trobada que va reunir a tots els actors implicats i on es van posar sobre la taula els defectes que arrossegaven aquests edificis.
Els 64 pisos de les promocions de Benet Cortada i de Josep Serrabogunyà es van entregar l'octubre de l'any passat. Els habitatges, tots en règim de lloguer, tenen sistemes d'energia solar i de reciclatge d'aigües. Les promocions van costar quatre milions i mig d'euros.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.