És a l'hora d'actuar, però, quan sorgeixen problemes. Escoltem Ramon Madaula.
Ramon Madaula
Arquitectònicament és un teatre no massa còmode. Hi ha reverberació, les parets són clares, i uns vidres fan de mirall.
Pep Anton Muñoz, de la seva banda, parla de certes interferències mentre s'actua.
Pep Anton Muñoz
Quan anem amb micros i auriculars hi ha interferències dels Mossos i dels taxis.
Durant la tertúlia d'aquest divendres a Cugat.cat, s'han sentit també crítiques, com les de la directora de Tetrateatre, Dolors Vilarasau.
Dolors Vilarasau
El problema del Teatre-Auditori és que és dues coses alhora. I no és el mateix un teatre que un auditori.
El crític d'art escèniques Eduard Jener ha parlat de punts sords dins la sala.
Eduard Jener
L'acústica per teatre és molt dolenta. Hi ha punts sords absoluts. El so cau.
L'actor Jaume Pla, finalment, ha volgut també donar la culpa als actors.
Jaume Pla
Hi ha actors que se senten i actors que no. Estan acostumats a parlar discretament i no se'ls sent.
Tots ells coincideixen que molts d'aquests problemes del Teatre-Auditori també els té el Teatre Nacional de Catalunya (TNC).
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.