Educació sense Fronteres reclama a Sant Cugat la implicació dels països ric i pobres per millorar l'educació


  • Comparteix:

Imatge de la xerrada al Club Muntanyenc

Imatge de la xerrada al Club Muntanyenc

Educació sense Fronteres ha demanat en una xerrada al Club Muntanyenc (CMSC) més recursos als països del nord i una major implicació per l'educació als països subdesenvolupats. L'associació ha presentat aquest dimarts a la ciutat la Campanya Mundial per l'Educació, una iniciativa que busca sensibilitzar la classe política i l'opinió pública sobre la importància que té l'educació.

El coordinador d'Educació sense Fronteres de Catalunya, Jordi Virgili, ha explicat que la Campanya Mundial per l'Educació té per objectiu conèixer 'la situació d'exclusió que viuen milions de persones que no poden exercir el dret a l'educació' i ha apuntat que la ciutadania 'ha d'assumir la seva responsabilitat davant de les situacions injustes'.

Virgili ha recordat, en declaracions a Cugat.cat, que actualment encara hi ha milions de nens i nenes que no tenen accés a l'educació.

Jordi Virgili

És molt important fer veure als pares que els nostres fills estan escolaritzats i no tenim cap problema. Però cal recordar que més de 75 milions de nens encara no tenen accés a l'educació.



Virgili ha indicat que Sant Cugat està representada en aquesta campanya gràcies a diverses escoles santcugatenques que hi participen de manera activa.

Educació sense Fronteres ha ofert aquest dimarts la xerrada al CMSC.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.