Cugat.cat estrena marca corporativa al Sant Cugat Actiu

Societat

Publicat el 6/mai/09 per Anna Gonzalez

Cugat.cat presenta en societat la seva nova imatge corporativa en el marc de la mostra Sant Cugat Actiu. L'objectiu de la renovació de la marca és plasmar la transformació que el mitjà ha experimentat en els darrers anys fins a convertir-se en el grup multimèdia que aplega el diari electrònic, la ràdio i properament la televisió per internet de Sant Cugat. Cugat.cat tindrà un estand propi a la mostra per explicar aquest canvi.

La nova marca posa de manifest l'aposta del mitjà per la informació local, de referència i instantània. Cugat.cat és amb l'aplicació de les noves tecnologies un grup de comunicació que ofereix en diversos formats informació santcugatenca minut a minut, 24 hores al dia, els 365 dies l'any.

La directora de Cugat.cat, Mònica Lablanca, explica el sentit d'aquesta renovació.

Mònica Lablanca

La nova imatge de Cugat.cat respon als canvis que hem anat experimentant amb l'aplicació de les noves tecnologies per fer arribar la informació santcugatenca.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



És per això que la nova marca integra els tres mitjans de Cugat.cat: el diari on line de Sant Cugat, el 91.5 FM de ràdio que ara es dirà Cugat Ràdio i la televisió on line de Sant Cugat. La seva presentació a la ciutadania i al teixit associatiu i empresarial de la ciutat a la mostra Sant Cugat Actiu servirà a més de pas previ per al proper llançament de la televisió per internet, una nova aposta per la informació santcugatenca de referència i a l'abast de tothom.

Tant la nova marca com la campanya que l'envolta han estat desenvolupades per l'empresa santcugatenca Ancor Retail. El seu responsable, Pablo Antón, explica el significat de la nova marca.

Pablo Antón

La marca està expressant que és una informació local de Sant Cugat donada els 365 dies de l'any i durant 24 hores al dia.

Your browser doesn’t support HTML5 audio




Cugat.cat col·locarà un estand a l'espai de la mostra Sant Cugat Actiu a la plaça d'Octavià per tal de donar a conèixer a la ciutadana la seva nova marca, els seus serveis, formats i mitjans.