Ho ha explicat Susana Sánchez, dependenta d'una de les botigues de Telefònica-Movistar a Sant Cugat.
Susana Sánchez
Des d'avui no poden trucar però un cop es registren la línia torna a funcionar.
Sánchez ha destacat que han notat l'increment de gent els darrers dies.
Susana Sánchez
Portem tres dies desbordats perquè tothom va tard però s'ha ampliat sis mesos més per poder recuperar la línia.
Segons Sánchez, la majoria dels usuaris que van a les botigues per identificar ara els mòbils són gent gran i població immigrada, dos dels sectors que, segons les operadores, opten per aquest tipus de contracte.
Amb l'argument que en atemptats com el de l'11-M s'havien activat les bombes amb telèfons mòbils de prepagament, la llei va imposar la identificació obligatòria de tots els números. Abans les targetes de prepagament, que es carreguen posant-hi diners i no necessiten contracte, es podien comprar sense donar cap nom. Això feia que no hi hagués manera de saber de qui eren alguns números de telèfon.
Diversos usuaris han valorat a Cugat.cat aquesta mesura. La poca informació és el principal motiu de queixa entre alguns dels usuaris però la gran majoria hi estan a favor per la seguretat que dóna a tothom.
Usuaris de mòbils
Me n'he assabentat perquè els mitjans ho han publicat. / Em sembla bé per la seguretat de tenir la gent controlada.
Després d'identificar-se, els usuaris recuperaran el servei en un període d'entre 24 i 48 hores.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.