L'ús de les noves tecnologies en el procés d'atenció als ciutadans és un dels reptes proposats en la Jornada de formació de gestors d'oficina d'atenció ciutadana (OAC), que ha tingut lloc aquest dimecres a la Casa de Cultura. El regidor de Comunicació, Serveis Interns i Innovació, Jordi Puigneró, ha presidit l'obertura del curs, organitzat per la Federació Catalana de Municipis juntament amb l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
Una trentena de treballadors de diferents ajuntaments de Catalunya han participat a la jornada, que ha abordat la qualitat i la millora dels processos en l'atenció ciutadana. Jordi Puigneró ha animat els gestors presents al curs a 'treballar conjuntament per fer front als reptes que suposa l'ús de les noves tecnologies en el procés d'atenció als ciutadans'.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.