La plataforma Aturem la Guerra fa una cassolada pel boicot a les multinacionals de la guerra


  • Comparteix:

Una cinquantena de persones han participat aquest dissabte a la cercavila i cassolada organitzada per la plataforma Aturem la Guerra. L'objectiu de la protesta era promoure el boicot als productes de les multinacionals que han afavorit d'alguna manera la guerra a l'Iraq.

Un cop acabada la invasió militar a l'Iraq, la plataforma Aturem la Guerra dedica ara els seus esforços a difondre informació sobre les empreses que han donat suport econòmic a la guerra de Bush o que s'han beneficiat del conflicte a través de la venda d'armament. Sota el nom de 'Boicot Preventiu', la campanya pretén reduir el consum dels productes d'aquestes multinacionals. Per fer-lo més operatiu, el boicot es centra en 4 marques de diversos sectors: el banc BBVA, la petrolera BP, la marca de refrescos Coca-Cola i la de tabac Marlboro. Un dels membres de la plataforma, Fernando de Castellarnau, explica les implicacions d'aquestes empreses en la guerra a l'Iraq.

Tall incrustat: Fernando de Castellarnau



La plataforma Aturem la Guerra ha instat l'ajuntament a adherir-se al boicot, evitant consumir productes d'aquestes marques. En aquest sentit, s'ha proposat que les Barraques de Festa Major disposin d'un refresc diferent a la Coca-Cola, com per exemple la marca Mecca-Cola, propietat d'un empresari francès d'origen tunissià.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.