Entre les recomanacions, també s'especifica sol·licitar informació sobre les assegurances que inclou el viatge. A més, cal saber que l'agència només pot variar els preus en casos taxats i únicament amb una antelació de 20 dies abans de l'inici del viatge. D'aquesta manera l'usuari ha de tenir l'oportunitat d'acceptar el suplement o rescindir el contracte.
La responsable de l'OMIC, Mercè Álvarez, remarca la importància d'obtenir tota la informació del viatge per escrit i dins del contracte corresponent.
Mercè Álvarez
Cal tenir un contracte signat i exigir a l'agència que ens posi totes les condicions i clàusules per escrit
A l'hora d'organitzar viatges poden sorgir imprevistos que portin a una cancel·lació. En aquests casos, el client haurà d'assumir una sèrie de despeses i, en determinades situacions, fins i tot una penalització. La responsable de l'OMIC explica quines són les responsabilitats del client davant una cancel·lació.
Mercè Álvarez
Sempre podem anul·lar un viatge, però ens veurem obligats a pagar despeses de gestió i d'anul·lació i si s'escau també una penalització.
L'Ajuntament aconsella seguir aquestes recomanacions si es vol gaudir dels viatges que han contractat per a aquestes vacances.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.