FGC posa un nou telèfon gratuït de reclamacions a disposició dels clients

Nou servei de FGC

Societat

Publicat el 26/mai/11 per Mar Castro

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) posarà en servei un número de telèfon gratuït per a reclamacions. El 900.90.15.15 es posarà en marxa aquest divendres per atendre les trucades de tots els clients de l'empresa ferroviària, tant de les línies metropolitanes com la de Lleida-La Pobla de Segur, el cremallera de Montserrat i les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.

Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies perquè els clients contactin amb la companyia com l'apartat de reclamacions de la seva web, a Fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0, al Twitter i Facebook, i els Centres d'Atenció al Client de les estacions de Plaça de Catalunya i Plaça d'Espanya.