Segons Recoder, aquesta infraestructura respon a les necessitats del país.
Lluís Recoder
S'adequa a la realitat del país. Barcelona és important però també les comarques. Calculem que l'utilitzin 3.000 viatgers diaris.
De la seva banda, Mercè Conesa reivindica la connexió de Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) a Sant Cugat amb un intercanviador.
Mercè Conesa
Reivindiquem que la tranversalitat es faci amb els FGC. A Sant Cugat tenim dues línies radials que ens connecten amb Barcelona però no amb FGC.
El conseller ha explicat que la connexió santcugatenca no figura a la primera tongada d'intercanviadors que contempla l'actual Pla de Rodalies, que recull les inversions fins al 2015. Tot i això, és partidari de la seva inclusió en la propera actualització d'aquest pla.
La nova línia pararà a Castellbisbal, Rubí, Sant Cugat, Cerdanyola i Mollet, i en el futur la Generalitat podria ampliar-la cap a Vilafranca del Penedès i, a l'altre extrem, cap a Sant Celoni, en funció de la demanda.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.