Clavell ha explicat que, a diferència d'altres ciutats, durant el 2010 no ha rebut peticions que tinguin relació directa amb la crisi econòmica.
Jaume Clavell
Al 2010 encara no notàvem els efectes de la crisi en les queixes ciutadanes com ha passat a altres ciutats. Al 2011, sí.
A banda de la memòria anual, Jaume Clavell també ha presentat la Carta de Serveis i Bona Conducta. El síndic local n'explica el contingut.
Jaume Clavell
És un compromís amb la ciutadania. Obliga el síndic a prestar serveis de qualitat i després permet avaluar-los.
Jaume Clavell també ha traslladat al consistori algunes recomanacions que es desprenen de la seva tasca al capdavant de l'oficina del Síndic. Una de les aportacions demana que els ciutadans que recorren al síndic sancions imposades per la Policia Local, i n'aportin proves, permeti la reconsideració de la sanció i eviti un procés judicial.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.