L'empresa d'habitatge municipal Promusa ha posat en marxa un sistema per facilitar la comunicació amb els usuaris en cas que aquests detectin incidències a l'immoble. A partir d'ara, els llogaters o propietaris d'habitatges protegits podran alertar a la companyia d'incidències o desperfectes a través del telèfon o del correu electrònic, i podran seguir l'evolució de les actuacions dutes a terme. A més, l'Ajuntament està a punt de signar un conveni per proveir Internet a baix preu als adjudicataris de Promusa.
Amb aquest nou protocol l'Ajuntament vol millorar la reacció davant possibles problemes i mantenir l'usuari ben informat dels treballs que es faran per solucionar-los. Tots els adjudicataris, tant de les promocions de lloguer com les de vendes, han rebut una carta amb les instruccions a seguir en cas de patir algun alguna incidència.
El titular de l'àrea d'Habitatge, Raül Grangé, ha explicat com funciona aquest mecanisme.
Raül Grangé
Donarem un telèfon i una adreça electrònica. En 48 hores responem la queixa i expliquem qui s'encarrega de solucionar-la i se'n pot fer seguiment.
Segons dades de l'àrea d'Habitatge, Promusa registra 10'9 incidències per immoble de mitjana mentre que l'habitatge de mercat lliure i el protegit a tot Catalunya en tenen 32 i 20, respectivament.
A vostès els hi falta voluntat de servei i ganes de fer-ho be. Els patidors de les promocions ja ho hem comunicat durant molt temps per tots els mitjans i ara vostè ens surt amb aquesta "virgueria".
Joan Serrallonga. Enviat el 18/gen/12
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
COMENTARIS
A vostès els hi falta voluntat de servei i ganes de fer-ho be. Els patidors de les promocions ja ho hem comunicat durant molt temps per tots els mitjans i ara vostè ens surt amb aquesta "virgueria".
Joan Serrallonga. Enviat el 18/gen/12
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.