Els usuaris de Promusa ja disposen d'un nou protocol per notificar incidències

Raül Grangé durant la roda de premsa

Societat

Publicat el 18/gen/12 per Marc Sala

L'empresa d'habitatge municipal Promusa ha posat en marxa un sistema per facilitar la comunicació amb els usuaris en cas que aquests detectin incidències a l'immoble. A partir d'ara, els llogaters o propietaris d'habitatges protegits podran alertar a la companyia d'incidències o desperfectes a través del telèfon o del correu electrònic, i podran seguir l'evolució de les actuacions dutes a terme. A més, l'Ajuntament està a punt de signar un conveni per proveir Internet a baix preu als adjudicataris de Promusa.

Amb aquest nou protocol l'Ajuntament vol millorar la reacció davant possibles problemes i mantenir l'usuari ben informat dels treballs que es faran per solucionar-los. Tots els adjudicataris, tant de les promocions de lloguer com les de vendes, han rebut una carta amb les instruccions a seguir en cas de patir algun alguna incidència.

El titular de l'àrea d'Habitatge, Raül Grangé, ha explicat com funciona aquest mecanisme.

Raül Grangé

Donarem un telèfon i una adreça electrònica. En 48 hores responem la queixa i expliquem qui s'encarrega de solucionar-la i se'n pot fer seguiment.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Segons dades de l'àrea d'Habitatge, Promusa registra 10'9 incidències per immoble de mitjana mentre que l'habitatge de mercat lliure i el protegit a tot Catalunya en tenen 32 i 20, respectivament.