L'estació de Renfe no compta amb personal ni màquines d'autovenda


  • Comparteix:

Imatge d'arxiu de l'estació de Renfe / Font: Trenscat.cat

Imatge d'arxiu de l'estació de Renfe / Font: Trenscat.cat

La companyia gestora del servei de venda de bitllets de l'estació de Renfe de la ciutat ha fet fallida i això fa que actualment no es puguin adquirir títols de viatge en aquest punt. Això provoca que els usuaris hagin de comprar els títols de viatge un cop arribin al seu destí. La concessió també inclou el servei de cafeteria, que, a més, s'encarrega de l'atenció a l'usuari i venda de bitllets. Ara per ara, la parada santcugatenca no compta amb personal i continuarà així fins que no s'adjudiqui una nova concessió.

Fonts de la companyia han explicat a Cugat.cat que des d'aquesta setmana l'estació no compta amb personal dedicat a la venda de bitllets i a l'atenció a l'usuari. Això es fruit, segons la companyia, a la impossibilitat de renovar la concessió amb l'empresa gestora del servei ja que aquesta es troba immersa en un procés concursal.

El servei de cafeteria és, a més, el punt de venda de bitllets i també estarà inoperatiu fins que no es renovi la concessió. La companyia ha explicat a Cugat.cat que encara no hi ha data per una nova adjudicació del servei.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.