L'estació de Renfe no compta amb personal ni màquines d'autovenda

Imatge d'arxiu de l'estació de Renfe / Font: Trenscat.cat

Societat

Publicat el 26/jul/12 per Marc Sala

La companyia gestora del servei de venda de bitllets de l'estació de Renfe de la ciutat ha fet fallida i això fa que actualment no es puguin adquirir títols de viatge en aquest punt. Això provoca que els usuaris hagin de comprar els títols de viatge un cop arribin al seu destí. La concessió també inclou el servei de cafeteria, que, a més, s'encarrega de l'atenció a l'usuari i venda de bitllets. Ara per ara, la parada santcugatenca no compta amb personal i continuarà així fins que no s'adjudiqui una nova concessió.

Fonts de la companyia han explicat a Cugat.cat que des d'aquesta setmana l'estació no compta amb personal dedicat a la venda de bitllets i a l'atenció a l'usuari. Això es fruit, segons la companyia, a la impossibilitat de renovar la concessió amb l'empresa gestora del servei ja que aquesta es troba immersa en un procés concursal.

El servei de cafeteria és, a més, el punt de venda de bitllets i també estarà inoperatiu fins que no es renovi la concessió. La companyia ha explicat a Cugat.cat que encara no hi ha data per una nova adjudicació del servei.