L'equip de govern espera que UBAE solucioni les disfuncions 'puntuals' dels primers dies del Fitness

Societat

Publicat el 24/feb/04 per Silvia Gonzalez

L'Ajuntament ha explicat que les queixes dels usuaris del Fitness venen motivades per simples disfuncions puntuals que impedeixen el correcte funcionament d'alguns equipaments, de forma momentània. Per la seva banda, els usuaris es queixen de mancances en matèria de neteja, serveis i calefacció.

El consistori ha tret ferro a les diverses crítiques que està rebent el Fitness de la Rambla del Celler per part d'alguns usuaris. El regidor d'Esports, Xavi Cortés, ha aclarit que una manca puntual de corrent elèctric és el causant de la majoria de les queixes, com la inoperativitat de l'ascensor, la piscina d'hidromassatge i la calefacció en algunes zones del recinte.

En aquest sentit, Cortés ha remarcat que l'Ajuntament i l'empresa gestora, UBAE, estan treballant amb Fecsa-Endesa per solucionar aquest assumpte tan aviat com sigui possible. Tot i així, Cortés ha reclamat a UBAE que millori els canals de comunicació amb els usuaris per evitar que es dramatitzin disfuncions puntuals:

Xavi Cortés

La comunicació amb els usuaris s'han de millorar, tot i així confiem que els problemes que hi ha desapareixeran en un temps


Per la seva banda, els usuaris descontents han fet una llarga llista de demandes com més neteja, la instal.lació de lavabos als vestuaris de la zona d'aigües i música a la zona de fitness. Una sèrie de serveis que, diuen, haurien d'estar garantits, tenint en compte la quota de pagament de les instal.lacions:

Usuaris Fitness

Els serveis són tercermundistes, sobretot els vestuaris


Unes queixes que han estat recollides pel regidor d'Esports que, en tot moment, ha avalat la gestió realitzada per l'empresa concessionària UBAE.