Sports Performance Center obre el seu primer centre europeu a Sant Cugat

foto_performance_1.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
27/06/11 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

L’empresa americana Sports Performance Center obrirà el seu primer centre i serà a Sant Cugat en una instal·lació de 1500 metres quadrats a l’avinguda de Cerdanyola. El gerent de la delegació europea, Àngel Garcia, creu que el mètode s’implantarà ràpid a la nostra ciutat. Sports Performance Center ofereix sessions gratuïtes a l’escola Europa durant tots els dissabtes del mes de juliol.

L’empresa Sports Performance Center ofereix els seus serveis en la millora de la preparació física per a nens, adults i esportistes d’alt nivell. El seu objectiu és millorar el rendiment dels seus clients amb avaluació inicial i final on es veu l’evolució. El mètode Parisi Speed School té la seu als Estats Units amb 70 centres distribuits en 28 estats i més de 250.000 clients. El gerent de la delegació a la nostra ciutat, Àngel Garcia, explica perquè han escollit Sant Cugat per implantar la seva seu.

Declaracions

Àngel Garcia

Pensem que Sant Cugat és una ciutat ideal per implantar el nostre sistema de treball.

Sports Performance Center oferirà classes gratuïtes a l’escola Europa durant els dissabtes del mes de juliol. Garcia també ha volgut detallar quina és la metodologia del seu treball.

Declaracions

Àngel Garcia

El nostre objectiu és millorar el rendiment dels nostres clients.

L’empresa espera obrir el seu centre al mes d’octubre en una instal·lació de 1500 metres quadrats a l’avinguda de les Corts Catalanes.