El jutge ha suspès la declaració dels vuit investigats que queden per declarar pel tall de la C-16 als Túnels de Vallvidrera durant
Aranda ha explicat a Cugat.cat que les acusacions són febles, ja que es va identificar els investigats a partir de les matrícules dels vehicles que hi havia aparcats prop del tall. Això fa que, per exemple, s’hagi cridat a declarar a ‘una persona de més de 80 anys’, que era ‘impossible’ que hi pogués participar. L’advocat també refusa les acusacions de desordre públic, que ha afirmat que ‘no s’aguanten per enlloc’.
David Aranda
L’advocat dels acusats no ha rebut cap notificació oficial de la suspensió de la declaració, però Aranda explica que el motiu podria ser el canvi de jutge per una jutgessa substituta que vol estudiar bé el cas abans de citar els investigats en una declaració que encara no té nova data.

