TENNIS: Albert Costa i Feliciano López assistiran a la jornada de portes obertes del Club Tennis Valldoreix

-->
Enllaç copiat al clipboard
30/03/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Tennis

Els tennistes Albert Costa i Feliciano López participaran en el clínic que el Club Tennis Valldoreix organitza per la jornada de portes obertes, que tindrà lloc aquest dissabte. Durant tot el dia l’entitat valldoreixenca oferirà activitats diverses relacionades amb el tennis, tant per adults com per nens. El mateix dissabte també s’inauguraran les quatre noves pistes de terra batuda del club.

Enguany el Club Tennis Valldoreix ha decidit agrupar el tradicional “Dia del soci” amb la inauguració de les quatre pistes de terra batuda en una mateixa jornada. El club valldoreixenc obrirà les portes a les nou del matí amb una classe d’aeròbic que servirà d’escalfament. Després, tothom que vulgui apropar-se a instal·lacions locals podrà gaudir d’activitats relacionades amb les diferents facetes del tennis. Escoltem el director esportiu del Club Tennis Valldoreix, Roger Badia.

El plat fort de la jornada el protagonitzaran Albert Costa i Feliciano López amb un clínic per nens a dos quarts d’onze del matí. Els adults més atrevits també podran enfrontar-se als dos tennistes. Albert Costa ja ha confirmat la seva assistència, mentre que Feliciano López espera tornar a temps de Miami on es troba disputant un Màsters amb Rafel Nadal.