Aquest cap de setmana es disputa la fase prèvia de la primera edició del trofeu Grup XXI-PGS que acull el Club Tennis Natació Sant Cugat. D’aquesta ronda sortiran els 8 tennistes que completaran el quadre de 32 que jugaran la fase final a partir de l’1 de novembre. El torneig, dotat amb 10.000 dòlars en premis, té un pressupost de 40.000 dòlars. Enric Guaita, convidat per l’organització, serà l’únic representant santcugatenc.
Aquesta prova que es farà al Club Tennis Natació Sant Cugat pertany al circuit futurest on juguen les joves promeses que, en dos o tres anys, poden estar a l’èl·lit del tennis mundial. L’únic representant santcugatenc serà Enric Guaita. Escoltem el president del Club Tennis Natació Sant Cugat comentant el procés d’organització del torneig.
Per donar més rellevància a l’esdeveniment, l’organització va muntar diumenge unes pistes de mini tennis a la Plaça d’Octavià per dona a conèixer aquesta prova a tots els santcugatencs.

