06/08/09 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Atletisme
L’atleta santcugatenc Eloi Rovira ha quedat tercer classificat a la Copa del Rei que s’ha disputat dimarts a Mataró. El llançador de pes santcugatenc ha fet una distància de 16 metres amb 88 centèsimes i no ha pogut aconseguir arribar als 17 metres com ell esperava.
El santcugatenc Eloi Rovira tanca la temporada amb una tercera posició a la Copa del Rei. L’atleta del Futbol Club Barcelona creu que la marca que ha realitzat serveix per millorar la feta el dissabte passat en què no va tindre una bona actuació. Rovira analitza la temporada.
Declaracions
Eloi Rovira
La temporada no ha estat tan bona com esperàvem per falta de continuïtat.
El santcugatenc Eloi Rovira es pren ara un temps de vacances i tornarà a començar els entrenaments a partir de l’octubre. La temporada vinent comença el mes de gener.

