El número 12 de la llista de CiU a les eleccions municipals, Xavier Tizón, ha explicat en una entrevista a Cugat.cat que el seu perfil encaixaria en el de regidor d’Esports. Tizón té 26 anys, és llicenciat en Ciències Polítiques i membre del Club Bàsquet Sant Cugat, i ja s’ha posat a disposició de l’alcaldable Mercè Conesa ‘pel que calgui’.
Xavier Tizón és membre d’Unió Democràtica de Catalunya i aquest és el segon cop que entra a les llistes de CiU en unes eleccions municipals. Tizón va ser el número 21 al 2007 i ara ocupa el número 12. El membre d’Unió Democràtica ha deixat ben clar que el seu perfil podria encaixar com a regidor d’Esports, però també en altres àmbits. Tizón coneix el món esportiu de Sant Cugat per la seva actual relació amb el Club Bàsquet Sant Cugat i el seu pas per la UESC.
Xavier Tizón
Tizón, que reconeix estar sorprès per la confiança que la federació nacionalista ha dispositat en ell, afirma que és un gran repte i un honor ocupar el lloc número 12 a la llista de CiU. A més, reconeix haver transmès a l’alcaldable Mercè Conesa la seva voluntat de ‘treballar pel municipi’ i ‘estar disposat a assumir qualsevol responsabilitat’.

