El regidor d’Esports, Xavier Tizón, ha destacat en una entrevista a Cugat.cat la gran diversitat d’activitats esportives de la Festa Major amb una oferta per a tots els públics. Tizón també ha volgut agrair la col·laboració dels clubs amb l’organització de diferents actes.
Xavier Tizón viurà la seva primera Festa Major com a regidor d’Esports. Tizón, en una entrevista a Cugat.cat, ha volgut destacar la gran quantitat d’activitats esportives adreçades a tots els públics. El nou regidor d’Esports també ha tingut paraules d’agraïment a les entitats que han col·laborat per organitzar diferents actes esportius.
Xavier Tizón
Els esports de Festa Major donen el tret de sortida avui amb el campionat de l’Escola de Patinatge Artístic de Sant Cugat, des de les deu del matí fins les vuit del vespre. A dos quarts de dotze hi ha l’exhibició de simultànies d’escacs a la plaça Augusta amb el mestre internacional cubà René Alonso. A partir de les sis de la tarda s’obre l’Esport al Carrer al Parc de Can Vernet.

