30/12/09 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Golf
La segona edició de la lligueta interna del Golf Can Sant Joan començarà al febrer i comptarà amb un total de vuit proves regulars més dues d’extres. El gerent del Golf Can Sant Joan, Albert Barneda, espera superar els 180 participants de la primera edició.
L’èxit que ha tingut aquesta proposta en la seva primera edició ha donat peu a organitzar ja la segona. La lliga començarà cap al mes de febrer i acabarà a principis de desembre. El gerent del Golf Can Sant Joan, Albert Barneda, explica en què consistirà el circuit.
Declaracions
Albert Barneda
És una lligueta amb una prova mensual. Es dóna la possibilitat de que cada jugador tingui l’oportunitat de fer una competició en el seu camp.
En la primera edició han participat un total de 180 jugadors diferents amb una mitjana de 70 participants per prova. L’organització confia en superar aquesta xifra en aquesta segona edició de la lligueta interna.

