Torneig de bàsquet 3×3 en cadira de rodes

basquet_diadauesc.JPG
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/11/09 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

El programa Tots Podem de la Fundació UESC organitza aquest dissabte al matí un torneig exhibició de bàsquet 3×3 en cadira de rodes. Partits entre els nois de l’escola de la Federació Catalana de Bàsquet, un concurs de llançaments i la possibilitat que el públic assistent pugui experimentar l’esport en cadira de rodes, són algunes de les activitats d’aquest acte enmarcat dins de la Festa de Tardor. Cugat.cat és el mitjà oficial dels actes del programa Tots Podem de la Fundació UESC.

L’acte començarà a les onze del matí (11:00h) i finalitzarà a les dues del migdia (14:00h) a la Plaça del Rei. Entre sis i nou jugadors de l’escola de la Federació Catalana de Bàsquet, d’edats entre 12 i 18 anys, faran partits d’exhibició entre ells, a més d’enfrontar-se posteriorment a jugadors de la UESC. La directora del programa Tots Podem de la Fundació UESC, Esther Garcia, creu que el objectiu principal d’aquests actes és donar a conèixer l’esport discapacitat entre la població.

Declaracions

Esther Garcia

Fem bàsquet en cadira de rodes perquè la gent pugui apropar-se a aquests esportistes i poder saber que senten.

Aquesta activitat de la Festa de Tardor és la segona que s’organitza dins el programa Tots Podem, després d’una jornada de goalball al juny. Al desembre es faran també unes xerrades sobre l’esport discapacitat. Cugat.cat serà el mitjà oficial del programa Tots Podem.