La xarxa social de moda i tendències Trendtation, amb seu a la ciutat, ja supera els 20.000 usuaris registrats. L’objectiu del portal és que els usuaris pengin les seves fotos al web i s’obrin temes de discussió sobre les peces de roba que porten. La pàgina, que guarda una estreta relació conceptual amb Facebook, ja porta un any i mig en funcionament. Coneix Trendtation a Cugat tv
Trendtation forma part del Grupo Intercom, que l’acull a les seves instal·lacions, al polígon de Can Sant Joan. D’aquesta manera, la xarxa social comparteix grup amb empreses com Softonic, Emagister o Infojobs. El creador de Trendtation, Marc Roure, explica què busca el portal. Són declaracions a Cugat.cat.
Marc Roure
Roure ha subratllat què ha suposat la crisi per Trendtation.
Marc Roure
L’empresa, de moment, només opera a l’Estat espanyol, i compta ja amb 50.000 fotos penjades. L’objectiu de Trendtation, a mitjà-llarg termini, és sortir del territori espanyol i començar a vendre peces de roba des del portal.

