Tres punts i el Winterthur fora del descens

-->
Enllaç copiat al clipboard
15/01/06 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Futbol Sala

Victòria ajustada i molt important del Winterthur Sant Cugat a la pista del cuer de la categoria, la Muela, per 5 gols a 6. L’equip d’Antonio Extremera millora el seu joc respecte a partits anteriors i s’emporta un matx decisiu pel seu futur. Amb aquests tres punts i els resultats que s’han donat a la jornada el Winterthur surt de la zona de descens.

Si s’hagués de destacar alguna cosa d’aquest partit; a part de la victòria i la millora en el joc del Winterthur s’hauria de parlar, potser, de la bona actitud i caràcter de tots els jugadors de l’equip vermell-i-negre. Si comparem el partit de la setmana passada i el d’aquest dissabte a Saragossa enfront la Muela són la nit i el dia. Quina diferència de joc, de ganes i, sobretot, de compromís. Tothom sabia que perdre davant el cuer seria difícil de curar, però les reunions d’aquesta setmana entre jugadors i cos tècnic han servit per alguna cosa. O això almenys queda reflectit en el resultat. De moment les coses milloren i la salut del Winterthur torna a ser estable. En referència a la victòria davant la Muela el tècnic, Antonio Extremera, afirma la millora de l’equip en el seu joc i diu que el caràcter de tots ha estat formidable.

Enfront a la Muela, l’últim de la categoria, i amb un poliesportiu ple a besar, els santcugatencs van saber jugar com aquell Winterthur de la Nacional B i tornar a imposar el seu joc i qualitat. L’equip d’Antonio Extremera sempre va anar per davant en el marcador i va ser el dominador d’un partit on, tot i marcar sis gols, es van fallar moltes ocasions. El coratge de la Muela, que mai va donar per perdut el partit, va fer patir el Winterthur en l’últim tram del matx. Extremera comenta a l’equip rival.

Aquesta victòria fa que el Winterthur surti de la zona de descens, que agafi moral i que pugui reflexionar durant aquesta setmana de descans que tindrà, ja que la lliga es para per la Copa del Rei.