La presidenta de l’EMD, Montserrat Turu, i el vocal de Medi Ambient i Transports, Narcís Clavell, han donat per tancada la crisi de govern a l’EMD de Valldoreix. Turu ha atribuït la polèmica sobre l’anunciada retirada de competències al vocal republicà a una ‘tensió puntual’, mentre que Clavell ha assegurat que ‘les aigües han tornat a la seva llera’. De la seva banda, CiU s’ha ofert per donar estabilitat al govern.
El portaveu de CiU, Marc Monells, ha demanat a través d’una moció explicacions sobre la configuració del cartipàs de l’EMD després de la crisi interna oberta entre la presidenta Turu i el vocal Clavell. Monells ha ofert els vots de CiU per donar estabilitat al govern.
Marc Monells
La moció de CiU ha estat rebutjada amb els vots de l’equip de govern i el PP. La presidenta de l’EMD, Montserrat Turu, ha atribuït l’enfrontament a una ‘tensió puntual’ que no hauria d’haver trascendit. Turu ha reiterat que no es va arribar mai a formalitzar la retirada de competències denunciada pel propi Clavell.
Montserrat Turu
De la seva banda, Narcís Clavell ha donat per tancada la polèmica i ha dit que ‘les aigües han tornat a la seva llera’. Tot i així, Clavell ha mantingut el contingut de les seves declaracions.
Narcís Clavell
El primer secretari del PSC, Ferran Villaseñor, i el president d’ERC, Andreu Freixes, han seguit des del públic la Junta de Veïns de l’EMD d’aquest dijous.

