L’estudi Ubisoft Mobile Barcelona, amb oficines a Sant Cugat, participa aquest divendres a la 1a edició de les jornades Digital4C que organitza la Generalitat dins el Mobile World Congress. ‘Videojocs com a producte enfront videojocs com a servei’ és la ponència que fa el director d’Ubisoft Mobile Barcelona, Jordi Martin, amb treballadors de BeautiFun Games, Digital Legends i Social Point.
La distribució en línia de videojocs ha modificat el model de negoci tradicional, i també el procés de creació. El que durant dècades ha funcionat com un producte tancat que s’adquireix amb un preu fix s’ha vist revolucionat per les descàrregues gratuïtes, amb pagaments durant les partides. Aquests són els aspectes que es debatran aquest divendres a un quart de dotze del migdia. El dissenyador de jocs i màrqueting a Beautifun Games, Kevin Cerdà; el director de l’estudi Ubisoft Mobile Barcelona, Jordi Martin; el fundador i president de Digital Legends, Xavier Carrillo, i el dissenyador de jocs a Social Point, Richie Carretero debatran sobre el món dels videojocs en una taula rodona moderada pel dissenyador de videojocs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Oriol Boira.

