La reelegida presidenta local d’Unió Democràtica de Catalunya (UDC), Cristina Paraira, aposta perquè Mercè Conesa torni a ser la candidata a l’alcaldia per CiU en les properes eleccions municipals i afegeix estar ‘encantats’ amb la figura de l’actual alcaldessa. Segons Paraira, la relació d’UDC amb Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) és bona i ‘forta’ a la ciutat, i espera mantenir la majoria absoluta d’aquí a tres anys per no haver de pactar amb cap altre partit.
Escoltem la presidenta local d’UDC, Cristina Paraira, en declaracions al programa ‘Primera Plana’ de Cugat.cat (91.5FM).
Cristina Paraira
Paraira ha valorat també la feina feta pel president de CDC, Jordi Puigneró, que ha anunciat que deixarà el càrrec. La presidenta d’UDC ha assegurat sentir-se igual de còmode treballant amb ell com amb l’exregidor de Seguretat Ciutadana, Xavier Martorell, que per ara és l’únic candidat a substituir Puigneró al capdavant dels convergents a la ciutat. Reelegida recentment com a principal responsable d’UDC a Sant Cugat, Cristina Paraira aposta per augmentar el nombre de militants per enfortir el teixit intern del partit. UDC compta ara amb més de 200 persones adherides a la formació, 50 dels quals ho han fet en últims tres anys.

